недеља, 14. март 2010.

Čarolija prvog udaha

Uvek sam razmišljala da li je posao kojim se bavim slučajnost ili sudbina. Kako god okrenem dođe mi na sudbinu, prosto je nemoguće osećati toliku ljubav ka svom poslu a da je to puka slučajnost. Ne može se zamisliti, ako se doživelo nije, koliko emocija ima u ta 3-4 minuta dolaska jednog novog života na svet. Čast je dočekati ga u svoje ruke, obrisati to malo lice i u rukama, svojim, osetiti prvi udah...čarolija. Uvek se raznežim i uvek mi suza radosnica poigra u oku uz osmeh i izgovorim: ,,Dobrodošla bebo".

4 коментара:

  1. SREDNE SMO DUSE, RDIMO I MISLIMO VEOMA SLICNO, SAMO STO JA RADIM MALO DUZE. mOJE MISLI SU MALO DRGACIJE ,SVAKOM NOVORODJENCETU POZELIM SVOG ANDJELA CUVARA,KOJI CE GA STTITI I CUVATI, POZELIM MU SVU SREC.

    ОдговориИзбриши
  2. Evo jednog ,,andjela"! Rekoh da ih ima, dobrodošao ,,stariji andjele" :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja zaista volim svoj posao i ne znam da li bih mogla raditi nešto drugo! Kad se sve završi kako treba i prođe u najboljem redu ja sam zadovoljna, srećna i osećam da sam učestvovala u nečemu jako velikom. Za mene je svaki porođaj uspeh!

    ОдговориИзбриши